где лучше скачать шаблоны joomla

images 30Лидер в сегменте omni-chanell, французская розничная сеть Intermarché 10 апреля 2015 года открыла свой 1000-ый формат drive, который включает 17.000 наименований товаров и 4 подъездные дорожки. Динамика развития инновационного концепта во Франции на лицо: Intermarché в 2014 году открыла 203 магазина концепции drive. Drive стал стратегическим форматом

След 35 годишен опитв сферата на традиционната търговия и големите вериги, 25 от който в Източно Европейски държави, създадохме сайта www.promodis.com.ua, чиито седалище е разположено в Украйна.

 

Този рускоезичен сайт се посещава над 1700 пътидневно при това от ключовите играчи в сферата на дистрибуцията и търговията, като мениджъри на търговски обети и вериги, вносители и дистрибутори от Централна Европа, Русия, Беларус, Централна Азия и Украйна.

 

 

Всеки ден www.promodis.com.ua предоставя актуална информация за последните тенденции и нововъведения в сферата на търговията и  дистрибуцията, за най-новите стратегии и концепции на международните компании.

 

За първи път тази година Promodis Group е медиен партньор на Форумът „Vendor Show”, който ще се проведе от 18 до 20 септември в Монако. Участваме също така и в конференцията „Les ateliers du drive”, посветена на  „DRIVE INтърговията, която ще се проведе тази есен в Париж.

 

Сега Promodis Group  дава възможност на производители от Централна и Източна Европа и Централна Азия да разширят бизнеса си на международно ниво,  да намерят нови партньори, да инвестират в имиджа на своята компания.

 

Предлагаме различни комуникационни варианти:

 

Поставяне на банер реклама на началната страница на сайта

Публикуване на продуктов каталог в рубриката  „В2В MARKET” с форма за директен контакт

Рубрика предназначена за купувачи и доставчици

 

 

Ако това представлява интерес за вас, с радост бихме Ви предложили нашето комплексно предложение:

Годишен абонамент на цена от 1500€*

 

Абонаментът включва публикуване на продуктов каталог в рубриката „B2B” market  (с възможност за актуализация 2 пъти в годината) и банер реклама на начлната страница на сайта.

 

Стандартна цена на услугите:

Банер реклама  200€/месец

Публикуване на продуктов каталог - 250€/еднократно*

 

*Всички цени са без ДДС

 

 

Ще се радваме да станете част от нашите клиенти !

000008768 5Шведский гигант, крупнейшая розничная сеть в Европе по продаже готовой одежды в ближайшее время намерена открыть 50 магазинов в Индии. Цель: завоевать симпатии среднего класса, который стремительно растет в этой стране. Компания H&M официально заявила о своей готовности инвестировать 100 миллионов евро (131 миллион долларов США) для открытия 50

leroy1Инновационный формат Drive покорил не только Европу, но и Южную Америку. Первый гипермаркет данного концепта открыл французский Leroy Merlin. И где..... в Бразилии. Даже во Франции строительные гипермаркеты не предлагают данный сервис.

 

Ангелина Богуненко

беларусьШаг вперед к развитию туристической инфраструктуры делает Республика  Белоруссия. Будучи одной из первых стран Таможенного Союза, которая вводит систему TaxFree, Белоруссия в связи с провидением чемпионата по хоккею в 2014 году, решила приятно удивить туристов. Пользуясь опытом европейских стран, где приобрести товар можно с возвратом НДС,

La-nouvelle-facade-de-Carrefour-Ecully gallerieMajidAl Futtaim (MAF), франчайзинговый партнер группы Carrefour на Ближнем Востоке, подтвердил нашим экспертам о своем приходе на рынок Армении.

Первое открытие гипермаркета под брендом Carrefour должно было состояться в Ереване еще в ноябре 2012 года, однако дистрибутор столкнулся с трудностями и всевозможными бюрократическими препятствиями.

Авторизация

PROMODIS EVENTS

Новости